1/13/2013

Elämää ostolakon jälkeen...

Lakon jälkeiset ensimmäiset paketit hipelöity, kopeloitu ja avattu :) Voi kamelinkarva mikä melkein taianomainen hetki oli, kun ensin avasin kuoren/paketin, sitten varovasti pehmusteet ympäriltä ja kun sai viimein ihanan leimauslaatan ja upeat lakat käteen! Olikohan mulla jo vieroitusoireita? :D Onko muilla samanlaisia tuntemuksia pakettien avaamisesta? :D 
Ja mitäs ne paketit sisälsikään?!

Ensimmäinen ostokseni lakon jälkeen oli ihana leimauslaatta Cheekyn Summer 2012-setistä. Mä olen pitkään jo kyttäillyt, jos jostain saisi tuon setin laattoja. En koko settiä halua, mutta siinä on joukossa muutama ihan helmi laatta. ja nyt mulla on yksi niistä ;)) Löysin tämän ihanuuden Facebookin kynsikirpparilta.


Cheeky CH43
 Mulla oli ajatuksena laittaa heti tammikuun tilistä Mimax-tilaus vireille ja tilata muutama lakka China Glazen Cirque Du Soleil Worlds Away-kokoelmasta. Kuinkas ollakaan, Milja ilmoitti mulle nähneensä yhden haluamistani lakoista Facen kirpparilla, joten ei kun lakkaa varaamaan! Samalla myyjällä oli toinenkin Chinan lakka, joka ehdottomasti halusi mun hyllyyni, eikä suostunut jättämään mun ajatuksia rauhaan, ennen kuin kävin hänetkin varaamassa. Näinpä nämä kaksi ihanaa lakkatuttavuutta matkasivat mun luokseni :)


Cirque Du Soleil Worlds Away-kokoelmasta, Bend Over Backwards



Summer Days-kokoelmasta, Orange Marmalade


Mitäs tuumaatte mun kirpparilöydöistä? Itse olen hyvinkin tyytyväinen ja rakastunut :D Ja mahtavan onnellinen ostolakon loppumisesta, sekä siitä, että kykenin lakkoon! Kertaakaan en sortunut! Saan olla itsestäni edes hitusen ylpeä ;D

Kynsille sitten pääsikin heti tuo ihana appelsiinimarmelaadi. Ihanan herkullinen oranssi lakka, kultaisilla glassfleckeillä. kauniisti levittyvä, mutta melkoisen ohukainen lakka. Itse laitoin neljä kerrosta. Olisin ehkä laittanut vielä viidennenkin, jollen olisi tehnyt liukuvärjäystä. Liuku hävitti hyvin mahdollisen smile linen.
Lisäksi päätin alkaa taisteluun kynsiteipin kanssa. Taisteluun siksi, että minä ja teippi emme rakasta toisiamme. Yhdellä kädellä teipin vääntö just sille paikalle, jolle sen haluan on...noh... suoraan sieltä minne aurinko ei kirkkaimpanakaan päivänä paista!! Lopulta MINÄ voitin taiston ja lisäsin vielä strassit koristamaan muuten niin ankeita teippejä. Itse pidän tästä manikyyristä. Kuvien tasoa pyydän anteeksi... Ne aina näyttää kuvausvaiheessa hyvältä, mutta kun ne saa koneelle, ei niinkään.

Kuvassa mukana ihana terapiaeläimeni Herra Frakki. Hänellä on tärkeä tehtävä peittää kädessäni edelleen olevan tippakanyylin rumat teipit :D




Manikyyrissä käytetyt lakat ja tarvikkeet:
  • China Glaze - Orange Marmalade
  • Color Club - Berry And Bright
  • Musta kynsiteippi
  • strassit
  • Base Coatina Models Own - 3 in 1 Top Coatina ranskissetistä napattu top coat, sekä Mavadry.
Vielä hieman muita kuulumisia. Eli pääsin sairaalasta perjantaina viikonloppulomalle ja palasin osastolle tänään, sunnuntaina.
Koska mulle piti menneenä torstaina tehdä gastroskopia (vatsalaukun tähystys), mutta se epäonnistui (Tutkimukseen pitää olla ravinnotta, jouduin kuitenkin yöllä syömään matalan verensokerin takia ja ilmeisesti tutkimustieto tuli osastolle vasta aamulla, muutoinhan yökkö mulle tuskin olisi syötävää antanut, vaan laittanut sokeritippaan. Joten kun tutkimukseen pääsin, yökkäsin jo kurkun puudutusvaiheessa ("banaanin" makuista ällöttävää sprayta) ja kun sain tähystimen nieltyä, tulikin öiset eväät rytinällä ylös. Tutkimusta ei voitu jatkaa, keuhkokuumeriskin takia.), mulle tehdään se tiistaina. Tän takia oon ollut varmuuden vuoksi torstaista asti "sose/liemiruokavaliolla", jotta vatsani on varmasti tyhjä tiistai-aamuna. Ei tässä muuten mitään. Sosekeitot ym. on vallan makoisia, mutta ei niistä kyllä nälkä lähde!! Etenkään sairaala-annoksilla. Sain tänään iltapalaksi yhden (1) jugurtin!!! Wuhuu!! 
Hemoglobiini on pysynyt siellä minne verensiirtojen ansiosta nousi. Tarkkaa lukemaa mulle ei oo kerrottu ja viimeinen tieto on tuo 116.
Nyt ois siis tähtäimessa saada se pirhanan tähystys onnistuun. Mulle on kyl tehty se pienestä pitäen vaik kuinka monta kertaa, joten miksi ei onnistuisi??!
Ja ois kyl ihan kiva päästä pian pysyvästi kotiin. Oisin halunnut ottaa kissoja tänne mukaan ja Avioeliökin vois tulla kainaloon uinuun... :D


Nekku nyrkkipyykillä

Latzikaksoset pesulla. Etualalla Nyyti, takana Nekku.
                                  
Täytyy vielä mainita, että laatta- ja lakkakuvista kunnia menee Avioeliölle. Koska unohdin ennen sairaalaan lähtöäni kuvata ostokset :)

                                                                 -Heidi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥