11/27/2013

On mulla talvifiilikset, daa dirlandaa

Pari päivää sain nauttia seitinohuesta lumikerroksesta Helsingin keskustassa, ja se teki minut hyvin onnelliseksi. Kaipaan jo lunta ja sen mukana tulevaa valoa - tämä ikuinen pimeys ja sateet saisivat jo riittää. 

Talvifiiliksien mukana sattui postiluukusta sopivasti kolahtamaan eräs talvinen ihanuus. Ainakin minä miellän sen talviseksi tuttavuudeksi. Töistä kotiin päästyäni mun oli vaan pakko saada sudittua tuota talvifiilistä kynsillenikin. 


Simppeli aksenttimanikyyri toimii aina. Tässä lähestyttiin tuttua koristelutapaa minulle hieman vieraammalla tavalla, eli valkoisen kautta. Kuten viimepostauksessa mainitsin, tulin kotiuttaneeksi Essien Blancin muutamia aikoja sitten ja nyt minulla on kummallinen pakottava tarve tyrkätä valkoista jokaiseen lakkaukseen. Apua. 


Lakkaset kynsillä: 
Essie - Blanc (valkoinen) 
Emily de Molly - You Don't Own Me (glitter) 
Golden Rose Holiday - 55 (vaaleansininen tekstuuri) 
Seche Vite (valkoisilla kynsillä) 


Golden Rosen tekstuureja tuli napattua nyttemmin jo edesmenneestä Kampin BBE:stä kesällä muutamia. Sääli, etten ostanut useampaa, sillä nämä ovat oikein passeleita tapauksia. Tämä numeron 55 omaava on oikean kaunis kylmä vaaleansininen, täydellinen jäiseen talvifiilistelyyn. 

Tässä vielä kuva kotiutuneista. Vasemmalla samasta paketista kuoriutunut L8R G8R, jota ei tässä postauksessa sen enempää nähty. Mutta se on niin sievä, niin miksenpä sitä ottaisi postaukseen mukaan. :D 



Eipä mulla sen kummempaa tällä erää. Ensi postaukseen mulla onkin aikamoisia herkkuja esiteltävänä. Slurps. Niistä esimakua voitte katsastaa Instagramista, josta tuo ylläoleva pullokuvakin on napattu. Mut löytää sieltä nimellä @rakkauspapaija. :)

xo, Milja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! ♥