6/02/2013

Todella yllättävä veto

 Minun piti eilen piti saada "äkkiä" jotain kynsille, sillä oltiin lähdössä kaverin tupareihin ja edelliset lakkaukset olivat kuoriutuneet aika tehokkaasti pois kynsiltä työpäivän aikana. Hiekkalakat eivät näemmä ole mitään parhaita työkynsilakoja.  No mutta joka tapauksessa, alunperin ajattelin lakata vain yksivärisiksi kynteni, sillä koristelut vievät niin paljon aikaa (ainakin poikaystävän mielestä joka hoputteli jo että millon sitä lähdetään kun näitä lakkoja kynsilleni sudin), mutta lopulta päädyin sitten tekemään myös täpliä. 



Valitsin "todella yllättäen" lakoiksi holoja. Kokeilemattomien listalta pois pääsivät miitistä kotiutunut Nfu Ohin vaaleanpinkihtävä 64 ja FB:n kynsikirppikseltä kotiutettu OPIn DS-sarjan Desire. Ihan vain sen takia että en osannut päättää kummalla lakkaan, joten pitihän sitä sitten tunkea kumpaakin väriä kynsille. Ja tosiaan sitä tehdessä huomasin, etteivät sävyt sovi OLLENKAAN toisiinsa, joten tilanne piti pelastaa jollain yhdistävällä tekijällä. Ja tässä vaiheessa tosiaan tuli se dotting tool kuvioihin. 




Huoneenvalossa nämä eivät tosiaan näytä paljoa miltään, mutta auringossa erittäin upeilta. Miekkoseni mielestä nämä muistuttivat pumpernikkeleitä. :-D 


Näitä kuvia ottaessa olivat lakkaukset tosiaan nähneet jo ne yhdet tuparit, joten kärkikulumaa ym epätäydellisyyksiä on havaittavissa. 



Nyt pääni lyö sen verran tyhjää joten lopetan höpöttelyn tähän. Toivottavasti joku sai tästä epäselvästä postauksesta jotain selkoa ja pumpernikkeli-holoni näyttivät myös jonkun toisen silmään ihan somilta. :-)


xo, Milja

11 kommenttia:

  1. Ihanat holokynnet! Pitäisi itsekin tehdä nyt sillä mun ainoalla lineaarisella hololla kun vielä paistaa :D
    Ootko muuten jo käynyt mun arvontaan osallistumassa? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, holot ja aurinko on luotu toisilleen <3
      En ole vielä käynyt, pitääkin muistaa!

      Poista
  2. onks se totta et sun poikaystäväs hakkaa sua? tai ainakin on lyöny?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tähän varmasti riittää vastaukseksi, että wtf?
      Ei hakkaa. Ei lyö. Ja mistä ikinä oletkaan moista repinyt pieneen pääkoppaasi, niin mahtaa sillä väittäjällä olla suuria ongelmia itsellään :D

      Poista
    2. aika turhaa syyttä mua? :D kunhan kysyin, kun olen kuullut ettää asia on näin. ja toisaata eihän tollasta ees viitti myöntää jos asia on ni

      Poista
    3. Sanoinkin väittäjällä, eli sillä joka sinulle moista on väittänyt. ;-) Ja on kyllä todella turha juttu kynsiblogin kommenttilootassa alkaa anonyyminä kommentoimaan tällaisia. Mutta joo, luultavasti sekoitat mut johonkuhun toiseen, sillä ei tulisi kyllä mieleenkään että kukaan mun tuntema ihminen moisia väitteitä levittäisi.

      Poista
    4. Plus, jos asia olisi niin että mun poikaystävä hakkaisi mua niin mä kyllä olisin lähtenyt jo kauan sitten pois suhteesta, en ole mikään idiootti. :P

      Poista
  3. Vau, toi DS on kans ihan huikea! Melkoiset löydöt oot kyllä tehnyt!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep!
      Tässä oli vielä ihan superuskomaton kiilto! Olin ihan myyty :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! ♥