6/23/2016

Holoneliöt

FUN Lacquer + Simply Nailogical = 



Kävin toisinsanoen kippaamassa taas kottikärryllisen rahaa Cesarsille, ja palkkioksi tästä teosta kiikutin varsin tyytyväisenä kotiin läjän kaikkea uutta ja ihanaa. Mukaanlukien yllämainitun yhteistyön tuloksen helmiä. Tai siis kokoelman. Mulla on ehkä ongelmia, mutta holo-ongelma ei ole varmasti se maailman huonoin juttu omistaa. Oli siis aika sanomatta selvää, että tämä toinen toistaan holoisampia lakkoja päätyisi vielä tämän holoharakan asumukseen. 



Sain kaupanpäällisiksi myös pari arkkia RockNailStarin vinyylejä, joita kokeilin enemmän kuin mielelläni. Mulla on kokemusta vaan NailVinylsin eli teismomin vinyyleistä, koska oon tosi laiska tilaamaan uusia kun noita kerran on laatikossa, joten oli varsin metkaa päästä lätkimään näitä tassuille. 


Ja onhan nää ihan pirusti paljon parempia, kuin noi mitä mulla entuudestaan oli. Paljon helppokäyttöisempiä, taipuvat sujuvammin ja ovat vaan parempia. :D Plussaa myös siitä, että pääsen hakemaan työmatkan varrelta lisää näitä, mikäli pääsevät loppumaan.



Lakkauksessa yhdistin tämän mahtavan sähkönsinisen hologlitterin, How Deep Is Your Holo?:n samalla reissulla ostamaani piCture pOlishin Saphiraan. Mun oli tarkoitus ostaa ensin PP:ltä joko Spring tai Salt Water (joita mulla ei vielä ole, uskokaa tai älkää), mutta Saphira vei lopulta voiton. Ja pysyin myös niin paljon järjissäni, etten ostanut kaikkia himoitsemistani PP:n lakoista. Vielä. 


Tykkäsin näistä kynsistä ihan älyttömästi. Tarpeeksi blingiä, ihanan kirkkaat värit, kiva kontrasti ja simppeli, graafinen koristelu. En tahtonut asetella vinyylejä täysin symmetrisesti, vaan lähinnä lätkin niitä vähän eri suuntiin. Nimettömiin ja peukaloihin laitoin arkin pelkät kiemurat, kun taas muissa kynsissä on ne kiemuraa ympäröivät vinyyliosat - mikäli kukaan tästä mitään tajuaa. Tämän takia nimettömän kiemura on Saphiralla ja tausta FUNilla, ja muissa kynsissä taas päinvastoin. Varsin huomaamaton aksentti, siis. :) 



Nää oli kyllä niin älyttömän helpot ja nopeat tehdä, että mun tarvii varmaan noutaa pari arkkia lisää näitä swirl-setin vinyylejä.... Aurinkoisena kesäpäivänä varsinkin oikein muikeat tällaisella hyperglitterisellä lakalla höystettynä. ^_^

sou pritii
Tämän kynsistön myötä toivottelen kaikille mahtavaa juhannusta. Nauttikaa valosta, ruoasta ja muusta juhannukseen kuuluvasta, tehkää glitter placementeja ja uikaa hologlitterissä. Älkää hukkuko! Siihen normiveteenkään. 

xo, Milja 

Käytetyt lakat: Daa. 
En hyödy linkkiklikkailusta mitään. 

4 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet! Upeat kuvio ja juuri sopivasti kimallusta! RockNailStarin vinyylit on kyllä laadukkaita, olen tykännyt =)
    Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  2. Mä kattelin noita RockNailStarin vinyyleitä verkkokaupasta ja ajattelin tilata niitä kun eka palkka tulee wohooo.
    Hauska toi alkuteksti ja kuva xD
    Ja kivoja kissankarvoja kaikissa kynsissä haha <3
    Mä en tiiä uskallanko sanoa sulle, mutta mä en oo niin holojen ystävä. Jotenkin se holohulluus ei ole VIELÄ iskenyt muhun, saa nähdä milloin iskee vai iskeekö ollenkaan :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥