11/09/2015

31 day challenge; violetti

Violetti, tuo älyttömän upea väri. Se voi olla kuninkaallinen, uljas, viehko, seksikäs tai jopa likainen. Oma valintani osui lähinnä sähäkkään.

Päässäni pyöri tyhjyys kerrottuna miljoonalla, joten kynsistä tuli yksinkertaiset. Mikään monimutkaisempi ei napannut, joten taputtelin Dance Legendin matta lakan numero 649 päälle, Glam Polishin ihanaa glitterlakkaa kynsien kärkeen.

Hirmuisen kiireinen syksy on valitettavasti verottanut multa lakkausaikaa ja mun kynnet ovatkin päässet tästä hieman sivusta kärsijiksi, raasukat. Nyt mulla on viikko lomaa työharjoittelusta, joten olen ajatellut ottaa tämän viikon ihan kynsien lepuutuksen  ja eheytyksen kannalta. Pitäkää peukkuja, että mun kynnet tokenee ja antaa mulle anteeks. Olisko teillä hyviä hoitokeinoja ylirasittuneille raapimille?





Violetit kynnet tein

  • Trind nail repair
  • Dance Legend - 649
  • Glam Polish - Comet Storm
Hieman olin näköjään kerennyt jo tölväseen kynsiä jonnekin ennen kuvausta. Pahus :( Mutta kohti mustavalkoistaaaaa!!!!!


4 kommenttia:

  1. Upea lakka ja upeat kynnet! :>

    VastaaPoista
  2. Ihanan sähäkkä violetti! ♥ Ja niitä raapimia kannattaa öljytellä paljon, kyllä ne siitä vielä tokenee. Eihän nuo vaikuta pahoilta ollenkaan :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥